Dr.Heart Oltóközpont

Szívügyünk Az Ön Egészsége

Védőoltások

Valamennyi védőoltás ára tartalmazza a regisztrációs díjat és a védőoltás beadásának költségét is.

Számunkra az Ön az egészsége az első, ezért rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a megfelelő védőoltást válassza. Ebben segítségére vagyunk! Foglaljon időpontot védőoltásokkal kapcsolatos tanácsadásra most! Szakértő kollégáink minden kérdését megválaszolják a vakcinákkal kapcsolatban, és az Ön egészségi állapotának, valamint körülményeinek megfelelő oltást javasolják Önnek. Részletes tájékoztatást nyújtanak az esetleges mellékhatásokról is, hogy Ön a legjobb döntést hozhassa!

Utazási vakcinák

Agyhártyagyulladás elleni védőoltás

Agyhártyagyulladás elleni védőoltás – Meningococcus

18 900 HUF-tól

Tudta, hogy még az időben diagnosztizált agyhártyagyulladás is lehet végzetes kimenetelű? Előzze meg a bajt védőoltással!

Dr.Heart Oltóközpont - DiPerTe Védoltás

DiPerTe

15 500 HUF-tól

A DiPerTe, vagy más néven diftéria-pertussis-tetanusz, egy kombinált védőoltás, amely védelmet nyújt a diftéria, a szamárköhögés és a tetanusz ellen. Válassza ezt a kényelmes és hatékony megoldást, amely egyetlen oltással védi a szervezetét ezekkel a veszélyes betegségekkel szemben!

Driftéria elleni védőoltás

Torokgyík (Diftéria)

15 500 HUF-tól oltáskombináció részeként

Ez a fertőző betegség nagyon könnyen terjed köhögés, tüsszentés során, ezért rendkívül fontos, hogy védőoltással védjük magunkat és szeretteinket a súlyos következményekkel járó betegségtől.

Dr.Heart Oltóközpont - szamárköhögés

Szamárköhögés (Pertussis)

15 500 HUF-tól oltáskombináció részeként

A szamárköhögés főként csecsemők és kisgyermekek körében jelent komoly veszélyt. A szamárköhögés jellemző tünetei közé tartozik a hosszan tartó köhögési rohamok, a fulladás és a légzési nehézségek. Azonban szerencsére elérhetőek hatékony védőoltások a szamárköhögés ellen. Foglaljon időpontot most!

Dr.Heart - Védőoltás - Tetanusz

Tetanusz (Spasmus Tonicus)

15 500 HUF-tól oltáskombináció részeként

A tetanusz fertőzés bárhol és bármikor előfordulhat, ezért mindenki számára fontos a megfelelő védőoltás! A Clostridium tetani baktérium akár kisebb horzsolások, sérülések során is bejuthat a szervezetbe, nagyon súlyos következményeket okozva!

drheart_oltokozpont9

Hepatitis A – Májgyulladás

12 900 HUF-tól

Utazást tervez? Akkor a Hepatitis A elleni védőoltás különösen fontos Önnek! Az oltás megvédheti Önt a nem kívánt betegségtől, és lehetővé teszi, hogy zavartalanul élvezhesse a környezetváltozás adta örömöket!

Dr.Heart Oltóközpont - Hepatitis B

Hepatitis B – Májgyulladás

12 900 HUF-tól

A Hepatitis B világszerte elterjedt és potenciálisan súlyos szövődményekkel járó betegség. A Hepatitis B elleni védőoltást mindenkinek ajánlott minél korábban beadni!

Laborvizsgalat29

Tífusz

A tífusz egy rendkívül fertőző betegség, amelyet a Salmonella typhi nevű baktérium okoz. Elsősorban szennyezett élelmiszer vagy víz fogyasztásával terjed.

Dr.Heart Oltóközpont - Veszettség

Veszettség

A veszettség egy súlyos és potenciálisan halálos vírusos betegség, amely a fertőzött állatok harapása vagy közelről való érintkezése által terjed. Ne bízza a véletlenre egészségét, védekezzen oltással a veszélyes betegség ellen!

További vakcinák

Dr.Heart Oltóközpont - Influenza elleni védőoltás

Influenza

Az influenza a kellemetlenségeken túl komoly szövődményekkel is járhat. Ezellen hatékony védelmet nyújt az influenza elleni vakcina, amelyet ajánlott minden évben megkapni. Ne bízza egészségét a véletlenre! Foglaljon időpontot most!

Dr.Heart Oltóközpont - HPV elleni védőoltás 2

HPV

A HPV a leggyakoribb szexuális úton terjedő fertőzés, amely számos egészségügyi problémát okozhat. A HPV elleni védőoltás már 9 alapvető típust céloz meg, amelyek a leggyakrabban okoznak rákos megbetegedéseket. A közhiedelmekkel ellentétben a HPV elleni védőoltás a férfiak számára is fontos, hiszen a fertőzés őket is érinti! Foglaljon időpontot most!

drheart_oltokozpont19

Kullancs okozta agyhártyagyulladás

13 900 HUF-tól

A kullancsencephalitis egy vírusos agyhártyagyulladás, amelyet a kullancsok terjesztenek. Ez a betegség súlyos tünetekkel és komoly szövődményekkel járhat, akár még halálos kimenetelű is lehet. Előzze meg a bajt védőoltással!

Dr.Heart Oltóközpont - Tüdőgyulladás ellen

Tüdőgyulladás – Pneumococcus

15 900 HUF-tól

A Pneumococcus-baktérium által okozott tüdőgyulladás (pneumonia) világszerte komoly egészségügyi problémát jelent, amely számos ember életét veszélyezteti. Óvja meg családja egészségét, és kattintson a részletekért!

Bárányhimlő elleni védőoltás - Dr.Heart Oltóközpont

Bárányhimlő

A bárányhimlő elleni védőoltás rendkívül fontos minden korosztály számára. Gyerekeknél az oltás megvédi őket a súlyos bárányhimlő tünetektől, amelyek magukban foglalhatják a lázat, a viszkető kiütéseket, a hólyagokat és a potenciális szövődményeket. Felnőtteknél a bárányhimlő súlyosabb lehet, és komplikációkat okozhat, például tüdőgyulladást vagy agyhártyagyulladást. Foglaljon időpontot védőoltásra most!

Laborvizsgalat25

Tanácsadás, konzultáció

Számunkra az Ön az egészsége az első! Segítünk, hogy az Ön számára megfelelő vakcinát válassza! A kb. 20 perces konzultáció keretében szakértő kollégáink minden kérdését megválaszolják a védőoltásokkal kapcsolatban, és az Ön egészségi állapotának, valamint körülményeinek megfelelő oltást javasolják Önnek. Részletes tájékoztatást nyújtanak az esetleges mellékhatásokról is, hogy Ön a legjobb döntést hozhassa!

Foglaljon időpontot most!