Bárányhimlő

A bárányhimlő, más néven varicella, egy rendkívül fertőző vírusos betegség, amely főként gyerekeket érint, de felnőttek is megbetegedhetnek. A bárányhimlő jellemző tünete a viszkető kiütések és a hólyagok, amelyek egész testen megjelennek. Azonban szerencsére hatékony védőoltások érhetőek el a bárányhimlő ellen.

A bárányhimlő elleni védőoltás célja, hogy megelőzze a bárányhimlő fertőzését, és enyhítse a betegség súlyosságát. Az oltás tartalmazza a gyengített bárányhimlő vírust, amely serkenti az immunrendszert arra, hogy antitesteket termeljen a vírus ellen. Ez segít megelőzni a betegség kialakulását vagy enyhíti a tünetek súlyosságát, ha mégis megtörténik a fertőzés.

A bárányhimlő elleni védőoltás rendkívül fontos minden korosztály számára. Gyerekeknél az oltás megvédi őket a súlyos bárányhimlő tünetektől, amelyek magukban foglalhatják a lázat, a viszkető kiütéseket, a hólyagokat és a potenciális szövődményeket. Felnőtteknél a bárányhimlő súlyosabb lehet, és komplikációkat okozhat, például tüdőgyulladást vagy agyhártyagyulladást. Ezenkívül a terhes nők esetében a bárányhimlő fertőzés súlyos következményekkel járhat a magzatra nézve.

Dr.Heart Oltóközpont – Bárányhimlő elleni védőoltás

Dózis: 2 oltás

Kérje előzetes konzultációnkat, ahol orvosaink készséggel segítenek Önnek meghatározni a javasolt védőoltásokat.

Tegyen az egészsége védelmében, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje a Bárányhimlő elleni védőoltást!

Foglaljon időpontot most!