Tüdőgyulladás – Pneumococcus

Pneumovax 23

Apexxnar

A Prevenar 13 alapjaira épülő plusz 7 szerotípust tartalmazó 20-valens konjugált pneumococcus védőoltás, a felnőttek számára elérhető legszélesebb szerotípus lefedettséget biztosítja a konjugált vakcinák közül, egyetlen adagban alkalmazva.

Prevenar 13

Tüdőgyulladás – Pneumococcus

Dózis: 1-2 oltás

A Pneumococcus-baktérium által okozott tüdőgyulladás (pneumonia) világszerte komoly egészségügyi problémát jelent. Ez a fertőző betegség számos ember életét veszélyezteti, különösen az időseket, a csecsemőket és a legyengült immunrendszerrel rendelkezőket. Azonban szerencsére elérhető hatékony védőoltás a Pneumococcus által okozott tüdőgyulladás ellen.

A Pneumococcus-ellenes védőoltás célja, hogy megelőzze a súlyos tüdőgyulladás kialakulását, amelyet a Pneumococcus-baktérium okozhat. Az oltás hatékonyan védi a szervezetet a leggyakoribb Pneumococcus-törzsek ellen, amelyek a tüdőgyulladást okozzák. Az oltás tartalmazza a baktérium elleni antitesteket, amelyek segítenek a szervezetnek felismerni és elpusztítani a Pneumococcus-baktériumokat.

A fertőzés okozta betegség lefolyásának súlyosságát az alábbi tényezők erősen befolyásolják, így ezek megléte esetén a védőoltás alkalmazása kiemelten javasolt.

Kockázatot növelő tényezők:

• cukorbetegség
  • krónikus tüdőbetegség
  • krónikus szívbetegség
  • alkoholizmus
  • daganatos megbetegedés
  • vérképzőszervi rosszindulatú folyamat
  • HIV fertőzés
  • dohányzás
  • életkor
Tegyen az egészsége védelmében, vegye fel velünk a kapcsolatot és kérje a Pneumococcus elleni védőoltást még ma!