Laborvizsgálat ingyenes orvosi véleménnyel

Szív- és érrendszer alapcsomag

A szívinfarktus, stroke, szívelégtelenség és koszorúér betegség gyakori és súlyos betegségek, amelyeket bizonyos betegségek (pl. magas vérnyomás, cukorbetegség) és életmódbeli tényezők (pl. túlsúly, dohányzás, stressz) is növelnek. A rendszeres kardiológiai szűrések mellett, laborvizsgálat segítségével további rizikófaktorokról is tájékozódhatunk.

A szív- és érrendszeri alapcsomagunkat ajánljuk azoknak a pácienseknek, akik szeretnének átfogó képet kapni a szív- és érrendszerük állapotáról. 40 év feletti férfiaknak és változókorban lévő nőknek különösen ajánljuk megelőzés céljából. Hasznos lehet továbbá azoknak, akik életmódváltás előtt állnak, életmódváltásuk hatékonyságát növelni szeretnék, fokozott fizikai vagy pszichés terhelésnek vannak kitéve, vagy a szív- és érrendszeri betegségek kialakulásának kockázatát növelő rizikófaktorokkal érintettek.

A vizsgálatunk számos paramétert ellenőriz, többek között a vérképet, vesefunkciót, pajzsmirigy működést, szív- és érrendszeri betegségekre való hajlamot, szövetkárosodást, vérrögképződést, vérzsír és szénhidrát-anyagcserét. A laborvizsgálat segítségével pontosabb képet kaphatunk a szervezet egészségi állapotáról és korai jelei alapján időben kezelhetjük a problémákat.

Szív- és érrendszer alapcsomag

Hogyan készüljön a vizsgálatra?

A vizsgálat előtt legalább 12 órával tartózkodjon az étkezéstől, ugyanakkor víz fogyasztása ajánlott.

Leletkiadás ideje: 8-12 munkanap

Vizsgált paraméterek:

CK-MB koncentráció

CRP (ultraszenzitív)

D-dimer quant. meghat.

Glükóz (vércukor)

HDL-koleszterin

Homa index

Inzulin

Karbamid

Koleszterin

Kreatinin (+ eGFR)

Kreatinkináz (CK)

Laktát-dehidrogenáz (LDH)

LDL-koleszterin

Lipoprotein(a)

Triglicerid

TSH (szuperszenzitív)

Vérkép automatával (kvalitatív vérképpel)

A Szív- és érrendszer alapcsomag tartalmazza a mintavétel és a kezelés költségét.

Emellett a leletével együtt tőlünk ingyenes orvosi véleményt is kap, hiszen számunkra az Ön egészsége az első!

Ahhoz, hogy még részletesebb, átfogó képet kapjon egészségéről, nézze meg a Szív- és érrendszer kiterjesztett csomagajánlatunkat!

Keressen bennünket bátran, és egyeztessünk időpontot a laborvizsgálatra még ma!