Laborvizsgálat ingyenes orvosi véleménnyel

Csontritkulás csomag

A csontritkulás néma betegség, rejtve marad a tünetek mögött, de most már lehetőség van az időben történő felismerésére és megelőzésére. A laborvizsgálat segítségével kiderítheti, hogy mennyire veszélyeztetett a betegség szempontjából, és hogy milyen okok vezethetnek a csontritkuláshoz. A vizsgálat nem csak a már kialakult betegséget képes kimutatni, de lehetővé teszi a kezelés hatékonyságának nyomon követését is.

A csontritkulásszűrést az alábbi esetekben ajánljuk:

• 45 év felett, különösen nők esetében (összefüggésbe hozható az alacsony ösztrogéntermeléssel)
  • Ha családjában már előfordult csontritkulás (szülők, testvérek)
  • Vékony vagy alacsony testalkat esetén (alacsony kiindulási csonttömeg)
  • Ha dohányzik
  • Amennyiben mozgásszegény életmódot folytat
  • Gyakori csonttörések esetén
  • Egysíkú táplálkozás, hiányos vitamin- és ásványianyag-bevitelekor (D-vitamin és kalcium)
  • Nagy mennyiségű üdítőital, koffeintartalmú ital vagy alkohol fogyasztása mellett
  • Hormonális egyensúlyhiány esetén (korai menopauza, petefészek-eltávolítás, alacsony tesztoszteronszint férfiaknál)
  • Felszívódási vagy emésztési zavarok, gyulladásos bélbetegségek jelentkezésekor
  • Pajzsmirigy- vagy mellékpajzsmirigy-betegségek esetén
  • Szteroidok, vízhajtók vagy gyomorsavlekötők szedése során

A csontritkulás ellenőrző laborvizsgálat segítségével kiderül, hogy van-e csontállományvesztés vagy csontritkulásra utaló jel. Azonban a folyamat pontos okának megállapításához további vizsgálatokra is szükség lehet.

Ne várjon, amíg a csontritkulás tünetei megjelennek! Végeztesse el a csontritkulás ellenőrző laborvizsgálatot, hogy időben felismerhesse a problémát és megtegye a megfelelő lépéseket a csontok egészségének megőrzése érdekében.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma, és tegyen az egészségéért!

Csontritkulás csomag

Hogyan készüljön a vizsgálatra?

Az általunk biztosított csomag tartalmazza az általános vizelet- és vizeletüledék vizsgálatot, ezért kérjük, hogy hozza magával a reggeli első vizeletből vett mintát, megfelelő tartályban.

Leletkiadás ideje: 4-5 munkanap

Vizsgált paraméterek

Alkalikus foszfatáz

Béta-crosslaps

D-vitamin (Total 25-OH D-vitamin)

Foszfát (P)

Kalcium

Magnézium

Oszteokalcin

Parathormon (PTH)

Vizelet kalcium

Vizelet kreatinin

A Csontritkulás laborvizsgálati csomagajánlatunk tartalmazza a mintavétel és a kezelés költségét.

Emellett a leletével együtt tőlünk orvosi véleményt is kap, hiszen számunkra az Ön egészsége az első!

Keressen bennünket bátran, és egyeztessünk időpontot a laborvizsgálatra még ma!